1.Предусловие
1.1. Електронен магазин за текстилни изделия – fozzis.bg („АИБО –С ООД, наричана за краткост Продавачът) работи на базата на индивидуални и общи поръчки на стоките,
1.2.Продавачът предоставя пълна информация на потребителите относно конкретни артикули в тяхното описание и при поискване от потребителите
1.3. Купувач – лице, фирма или друго юридическо лице, което прави поръчка.
1.4. Поръчка – електронна заявка, явяваща се като форма на комуникация между купувача, и fozzis.bg, в която dfozzis.bg се съгласява да достави на посочен адрес, а купувачът се съгласява да заплати нейната стойност.

2.Поръчка

Когато fozzis.bg потвърди Вашата поръчка, това автоматично ще означава, че Вие сте запознати и съгласни с правилата за ползване на сайта, упоменати в общите условия. Поръчка, приета и регистрирана успешно от fozzis.bg, се счита тази, която е потвърдена електронно по е-мейла и/или по телефон на купувача, без да изисква от него отговор.
Настоящото споразумение, влиза в сила от fozzis.bg за потвърждение на поръчката. Потвърждението се извършва по електронен път (електронна поща) и/или по телфон, след изготвянето на поръчката.
С финализирането на поръчката и предоставяне на вашият е-mail адрес, Вие се абонирате за нашият информационен бюлетин. Съответно се съгласявате да получавате предложения от наша страна, които сме сметнали, че могат да представляват интерес за Вас.
Не забравяйте, че винаги можете да се отпишете, като ни изпратите и-мейл на diex.office@gmail.com с тема „ОТКАЗ ОТ БЮЛЕТИН“

3. Доставка

3.1. Доставката се извършва чрез куриер и е безплатна за поръчки над 70 лв за територията на цялата страна, а за поръчки под 70 лв транспортните разходи се поемат от купувача. Тарифите за доставка са публикувани в сайта.

Фирмата си запазва правото за срок на доставка до 7 работни дни. Доставката се извършва с куриер от 9.00 до 17.30 часа; в рамките на 1-2 работни дни, след потвърждаване, чрез телефонен разговор. . Поръчката, се изпраща до адреса, посочен в регистрацията на клиента. fozzis.bg си запазва правото, да не доставя поръчки на клиенти, които не са изпълнили задълженията си, при своето регистриране, (грешно попълнени данни, невярна информация или липса на такава).

След два неуспешни опита за доставка, направени от куриерската фирма, Вашата поръчка ще се счита за невалидна и fozzis.bg ще прекрати договора си с Вас.

Ние си запазваме правото, да не изпращаме поръчки до клиенти, които са регистрирани в нашата система с повече от две неуспешно доставени поръчки, в рамките на един месец.

3.2. В случай, че потребителят желае допълнителни опции при доставка (като преглед, и др.) той е длъжен да посочи това в кореспонденцията си с fozzis.bg В тези случаи доставката винаги е чрез пратка до офис на куриера или до адрес на потребителя.

4. Плащане

4.1. При доставка на поръчания артикул, потребителят заплаща неговата цена, чрез наложен платеж.

5. Връщане

Потребителят трябва да уведоми в писмена форма правото да се откаже от покупката, без да дължи неустойка и без да посочва причини за това, в рамките на 14 работни, дни от датата на получаване на продукта. Клиентите, регистрирани като фирмени лица, нямат право да се откажат от поръчката, съответното, отказът от поръчка, се отнася само за физически лица.

Продуктите трябва да бъдат върнати в същото състояние, в което са били доставени, в оригиналната опаковка, с всички аксесоари и оригинални етикети, неповредени и неносени, както и с придружаващия ги документ за продажба, чрез същата куриерска фирма, с която са били доставени, като разходите по доставката са за сметка на купувача. Купувачът е длъжен да уведоми fozzis.bg за намеренията си да се върне продукта, в рамките на 14 работни дни, считано от датата на получаване на пратката. Заявките за връщане на продукт, след изтичане на упоменатия срок, няма да се взимат под внимание.

След подаване на заявка за връщане на продукт, купувачът разполага със срок от 14 дни, за изпълнение на доставката към fozzis.bg. Молби след този срок, няма да бъдат приемани.

Ние си запазваме правото да откажем приемането на продукти, които не отговарят на условията за връщане, а именно: повредена или скъсана опаковка, следи от носене, следи от парфюм, надраскани повърхности, липса на етикети и аксесоари, придружаващи продукта и т.н. Пакети, които не отговарят на описанието, ще бъдат отказани.

При връщане на продукти, които не са в същото състояние, в което са били доставени, не са в оригиналната опаковка и нямат оригиналните етикети, както и придружаващи ги документи, fozzis.bg, ще ги счита за невалидни, и си запазва правото да не възстанови сумата, заплатена за тях. Възстановяването на сумата става по банков път на лична сметка на купувача.

Разходите по върнати продукти, повредени по време на транспорт, поради неправилно опаковане, се поемат от клиентите. За всички жалби и оплаквания, при връщането на пратките към fozzis.bg, за които считате, че ние сме отговорни, трябва да се свържете със съответния отдел. Можете да направите това на office@fozzis.bg

6. Рекламации

Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, Потребителят, пазарувал в онлайн магазин fozzis.bg има право на рекламация при;

– констатирани липси
– дефекти на стоката;
– несъответствие с обявения размер;
– при транспортирането стоката е повредена;
– не е спазен предварително уговорения срок за доставка

Отправените жалби ще бъдат уважени, според условията, посочено по-долу, в противен случай, няма да бъдат приети:

Жалбата трябва да се представи в писмен вид, на и-мейл адреси office@fozzis.bg

Жалбите в писмен вид, се представят в рамките на 48 часа от получаването на поръчката от купувача.

– В жалбата трябва да бъдат споменати: номерът на поръчката, номерът на товарителницата, с която е изпратен, както и мотивите за оплакването.
Жалбите, свързани с гаранцията и дефектите на продуктите, трябва да бъде придружена и от съответния дефектен продукт, в оригиналната му опаковка, заедно с всичките аксесоари към него, както и квитанция от куриерската фирма. Ако даден продукт се връща към fozzis.bg, без да е придружен с едно от горепосочените изисквания, той може да бъде изпратен обратно към заявителя, (изпращача), без diex.bg да поема отговорност за гаранцията и дефекта му.
fozzis.bg ще отговори на жалбата, в срок до пет работни дни, от нейното получаване.

Артикулът може да бъде заменен за същия в друг размер или цвят (ако има такъв) или друг артикул. Ако стойността на избрания артикул надвишава заплатената сума, се доплаща разликата. Връщането на стоката може да бъде осъществено само с куриерска фирма.

7. Отговорност

Ние няма да носим отговорност за всички щети (преки, косвени, случайни или по други причини), произтичащи от използването, или невъзможността за използване на информацията, представена на нашата интернет страница, както и каквито и да било грешки или пропуски в съдържанието, което може да доведе до някакви загуби, или щети.

Приемайки тези условия, Потребителят се съгласява да получава имейли и известия от fozzis.bg относно поръчката си, съответния профил, потвърждения за промяна на неговата информация, както и отстъпки и оферти за нашите продукти на дадения от него адрес за електронна поща.